Koridor 5C

Izgradnja koridora 5C duzina trase radovi napredak video snimci topografske mape karte tuneli zaobilaznice kilometraza

 

 

[sociallocker]

Karte sa prikazom cijele trase koridora 5c kroz BH

 

O koridoru 5c i trasi kroz BH

 

3D topografska karta Sarajevske zaobilaznice Jošanica – Tarčin

 

3D topografska karta AC dionice Počitelj-granični prelaz Bijača

 

Svilaj (sjeverna granica sa HR) – Odžak = 10,4 km

 

Video snimak helikopterskog obilaska sarajevske zaobilaznice Jošanica – Tarčin

 

Bilješevo – tunel Vijenac – Gorica – Drivuša (jug Zenica) = 5,9 km

 

Sarajevska zaobilaznica: Vlakovo – Lepenica = 10,2 km

 

Sarajevska obilaznica: Jošanica – Butile – Vlakovo = 9,7 km

 

Bijača (granica sa HR) – Kravice – Zvirovići = 9,1 km

 

Sarajevska zaobilaznica: Tarčin – Suhodol – Lepenica = 10 km

 

A3 – Predviđeni spoj Tuzle na 5 c

 

Sarajevska zaobilaznica: Jošanica – Tarčin (topografska karta)

 

Vise na linku:

http://www.bosnaonline.org/forum.php/viewforum.php?f=173

[/sociallocker]

 

Prometni Koridor Vc (cestovni, željeznički, riječni i zračni promet) je složena poveznica Sjeverne – Srednje i Južne Evrope i predstavlja izuzetnu vrijednost u kontekstu procesa privredne i saobraćajne integracije srednjoevropskog prostora. Izgradnjom Koridora Vc povezanost i transparentnost prometnih pravaca cestovnog, željezničkog, riječnog i zračnog prometa direktno će uticati na razvoj šireg i snažnog prometnog čvorišta za cijelu Evropu i Aziju.

U toku je gradnja autoputa kroz Bosnu i Hercegovinu, u okviru koridora Vc. Osnovni podaci o projektu autoputa su:

  • autoput je projektovan prema Trans-European North-South Motorway (TEM) standardima od februara 2002. godine, sa dva odvojena puta – svaki sa po dvije prometne trake i odgovarajućom zaustavnom trakom. Projektna brzina je 120 km/sat,
  • od ukupne dužine trase kroz BiH, koja iznosi 337 km, dionica Kakanj-Vlakovo (dužine 45 km) je u izgradnji i financira se iz budžeta Federacije BiH, a za preostalih 292 km u toku je izrada Projektne dokumentacije, (tehnička studija, idejno rješenje, idejni projekat, prostorno-planska dokumentacija i procjena uticaja na okolinu),
  • trasa autoputa prolazi kroz različite geomorfološke terene. Oko 30 km trase se nalazi na mostovima, a 74 km u tunelima,
  • preliminarna kalkulacija troškova izgradnje za 292 km autoputa je 3,2 milijarde eura,
  • okvirni rok izgradnje za cijelu trasu je do 2013. godine
  • 26. jula 2006 završena Studija izvodljivosti o projektu. Pokazala da se radi o 290,6 kilometara autoputa sa 20 čvorišta te da će ukupna investicija iznositi 6,9 milijardi KM. Projekat ocijenjen kao visoko isplativ.

Dužina koridora Vc, od sjevera prema jugu, podijeljena na dionice:

  • Dionica 1: Rijeka Sava (spajanje sa koridorom 10) – Doboj (Jug)
    • 64 km
  • Dionica 2: Doboj (Jug) – Sarajevo Jug (Tarčin)
    • 150 km
  • Dionica 3: Sarajevo Jug (Tarcin) – Mostar (Sjever)
    • 58 km

Komentariši

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.